czwartek, 16 maja 2013

Nugetsy z piekarnika

Po długiej przerwie zrobiłam nugetsy z piersi kurczaka. Nie robiłam ich jednak w głębokim tłuszczu tylko na blaszce w piekarniku. Wyszły równie dobre.


Składniki:

- 1 pierś z kurczaka,
- sól, pieprz,
- 1 jajko,
- bułka tarta,m
- oliwa.

1. Umytą pierś pokroiłam na niewielkie kawałki.
2. Do roztrzepanego jajka dodałam sól i pieprz.
3. Kawałki piersi obtaczałam w jajku a następnie w bułce tartej. Ułożyłam na posmarowanej olejem blaszce i włożyłam do nagrzanego piekarnika. Jak zarumieniły się z jednej strony (z tej która dotykała blaszkę) to wszystkie przewróciłam na drugą stronę. 

Blaszka musi być posmarowana tłuszczem aby ładnie się zarumieniły. Gdyby położyć je na suchą blaszkę to bułka tarta wyglądałaby nieapetycznie - jak "surowa".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz